Café nymark

I forbindelse med Vestermarkskirken finder du Café Nymark, kirkens café der står for kirkekaffen om søndagen, mandagsspisning, kaffe og bespisning i forbindelse med koncerter og foredrag samt servering til interne møder. Caféen kan også bestilles mindesamvær ved begravelser/bisættelser m.v.

Café Nymark har en halvtids ansat caféleder, der sammen med kirkens øvrige ansatte og en stor flok af frivillige hjælpere leverer en god service og god mad.

Vakant

Leder af Café Nymark

Tlf. 28 96 11 40

Send en mail

Et tilbud til alle der går i 7. klasse. Tilbuddet gælder også dem, som ikke i forvejen har en relation til Vestermarkskirken.

I konfirmandundervisningen lægges der vægt på gode relationer, fællesskab og nutidig undervisning om kristendommen.

Forløbet afsluttes med en festgudstjeneste, som konfirmanderne er med til at arrangere. Bortset fra prisen for konfirmandlejren, der afholdes en forlænget weekend sammen med andre kirker, er det gratis at deltage. Alle konfirmander får i begyndelsen af undervisningsforløbet en bibel af Vestermarkskirken som er en gave.

Undervisningen foregår om torsdagen fra kl. 17.00 til 18.00. Derefter spiser vi altid mad sammen, som forældrene skiftes til at lave og til sidst kan dem som vil, deltage i teenklubben Rizky fra 18.30 til 21.00

Fremtidige konfirmationsdatoer:

2024 7. april

2025: 6. april

2026: 12. april

Frikirkelig Konfirmation
GDPR

Vestermarkskirkens privatlivspolitik (GDPR) i forbindelse med Persondataforordningen kan læses her