Velkommen til gudstjeneste

Gudstjenesten er for alle. Vi forsøger at gøre gudstjenesten tidssvarende og hverdagsrelateret - både i tale, musik og i hvad der ellers sker på gudstjenesten. Det skal være trygt, sjovt og udfordrende at komme til gudstjeneste i kirken hver søndag klokken 10.30. Vores gudstjenester livestreames via vores Facebookside.

Der er mulighed for tolkning, primært til hollandsk og engelsk. Der forefindes tolkeanlæg. Henvend dig i informationen.

Børnene kan deltage i Børnekirken under en del af gudstjenesten. Børnekirken er for børn op til og med 4. klasse.

De fleste søndage er der teenkirke (fra 5. klasse). Det begynder lige før prædikenen.

Efter gudstjenesten er der gratis kirkekaffe i kirkens cafe - Cafe Nymark. Der kan købes frokost i Cafe Nymark en gang om måneden - normalt den 2. søndag. Bogsalget i hall'en har også åbent efter hver gudstjeneste.